flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Як можна отримати електронний підпис?

30 жовтня 2023, 10:20

Для отримання низки послуг через інтернет, без фізичного контакту з працівниками держорганів, необхідно мати електронно-цифровий підпис.

Про те, як його можна отримати, розповіли у Міністерстві юстиції України.

Так, щоб надати електронній заяві чи документу юридичної сили, їх треба підписати.

Це може знадобитися, наприклад, для:

  • отримання дубліката документа чи витягу з реєстру за допомогою онлайн-сервісів;
  • подання пакета документів на державну реєстрацію ФОП;
  • реєстрації народження дитини та отримання всіх виплат дистанційно (послуга “єМалятко”).

Отже, для отримання електронного підпису можна:

  • звернутися до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і подати туди заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків (повний перелік центрів – ТУТ);
  • звернутися до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку та отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно;
  • замовити підпис у Дії або у “Приват24”.

Для підписання документа онлайн у Дії необхідно:

  • обрати тип носія особистого ключа, ввести пароль та натиснути “Зчитати ключ”;
  • обрати документ для підписання та натиснути “Продовжити”;
  • перевірити назву документа та натиснути “Підписати файл”.

“Все, готово. Зберігання підписаного документа розпочнеться автоматично. Якщо цього не сталося, натисніть кнопку “Зберегти файл”, – додали у координаційному центрі.