flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Як працювати в електронному суді? Що потрібно знати

21 вересня 2023, 11:25

Що таке електронний суд

Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система — організаційно-технічна система, що забезпечує функціонування електронного судочинства в Україні після прийняття нових процесуальних кодексів 2017 року. Її попередником була Автоматизована система документообігу суду, що функціонувала з 1 січня 2011 року.

 

Як зареєструватися в системі Електронний суд?

 

Зазначити дату народження (власноруч ввести або обрати з вбудованого календаря). Ввести контактний номер телефону. Ввести електронну адресу скриньки, до якої ви маєте доступ. Підтвердити її за допомогою коду підтвердження, що надійшов на електронну скриньку.

 

Тим, хто зареєструє офіційні електронні адреси в системі, суд надсилатиме документи виключно в електронній формі на ці електронні адреси. Вони, своєю чергою, надсилають документи до суду через ЄСІТС з обов'язковим використанням електронного цифрового підпису – ЕЦП. 

 

Як перевірити реєстрацію в електронному суді?

«Для перевірки реєстрації користувача в підсистемі Електронний суд необхідно перейти до розділу меню «Наявність кабінету». Пошта: help@ccs.court.gov.ua»

 

 

Як вступити в справу через електронний суд?

Справи, які є пріоритетними для вас, можна додати до розділу «Вибране». Для цього в переліку слід знайти відповідну справу, позначити її галочкою та натиснути кнопку «Додати до вибраного». Справа буде відображатись в розділі «Вибране», а в розділі «Мої справи» біля неї буде іконка-позначка у вигляді зірочки.

 

Як додати представника в Електронний суд?

Необхідно надати довіреність від імені фізичної особи: Перейти в розділ «Довіреності» Натиснути «Створити довіреність» Зазначити РНОКПП представника юридичної особи (представник повинен бути зареєстрований в системі Електронний суд)

 

Якщо не всі документи відображені в електронній справі?

Існує два варіанти усунення проблеми.

1. Якщо від суду надійшло повідомлення учаснику процесу, що всі документи проскановано та додано до матеріалів електронної справи, однак в кабінеті вони не відображаються, для розв'язання цього питання, учасник справи, у якого є доступ до матеріалів необхідної електронної справи, в підсистемі електронний суд може обрати із шаблонів «Повідомлення про відсутність матеріалів у електронній справі» та зазначити, які саме документи необхідно додати в електронному вигляді.

2. Учасник справи може в підсистемі «Електронний суд» заповнити форму зворотного зв'язку з описом проблемного питання не відображення документів або звернутися до ДП «Інформаційні судові системи» за телефоном 044 207 35 33 чи електронною поштою на адресу support@ics.gov.ua.

Після цього, зазначене питання буде опрацьовано технічною підтримкою користувачів та учасник зможе отримати доступ до необхідних документів в матеріалах електронної справи.

Як отримати рішення суду онлайн?

Аби ознайомитися з потрібним вам рішенням, слід зайти на офіційний вебпортал судової влади за адресою в Інтернеті www.court.gov.ua і натиснути кнопку „Єдиний державний реєстр судових рішень” або ж відразу набрати адресу: www.reyestr.court.gov.ua. Ви потрапите на сторінку Єдиного державного реєстру судових рішень.