Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Керівник апарату суду Тетяна Климчук провела для працівників суду семінар, на якому були розглянуті психологічні аспекти спілкування з агресивно налаштованими відвідувачами суду та методи уникнення (подолання) конфліктних ситуацій в колективі апарату суду.
Під час обговорення працівники ознайомились з ознаками назрівання конфлікту, вивчили правильну стратегію поведінки у конфлікті, стадії розгортання конфлікту, техніки вирішення конфліктів тощо.
Присутні погодилися, що належний рівень ділового спілкування з відвідувачами, уникнення конфліктів, мікроклімат в колективі – все це вкрай важливо для підтримання авторитету та підвищення довіри до судової влади.
Особливо гостро конфлікти відчуваються у час воєнного стану в країні, коли існує багато обмежень та зміна звичних умов життя та роботи. Саме тому дружні взаємини в колективі дуже цінні, оскільки вони впливають на результати роботи та створення позитивного іміджу суду в очах громадян.
В процесі діалогу учасники семінару прийшли до висновку, що важливо розуміти те, що конфлікти важливі та їх не варто боятися та ігнорувати, оскільки вони є показником «живого» спілкування та підтверджують факт небайдужості працівників у наявності сприятливого мікроклімату в колективі та зацікавленні людьми у збереженні свого робочого місця. Саме ці фактори є основою створення ефективної команди.