flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Належний рівень ділового спілкування з відвідувачами, уникнення конфліктів, мікроклімат в колективі. Семінар для працівників суду

04 липня 2022, 14:32

Керівник апарату суду Тетяна Климчук провела для працівників суду семінар, на якому були розглянуті психологічні аспекти спілкування з агресивно налаштованими відвідувачами суду та методи уникнення (подолання) конфліктних ситуацій в колективі апарату суду.

Під час обговорення працівники ознайомились з ознаками назрівання конфлікту, вивчили правильну стратегію поведінки у конфлікті, стадії розгортання конфлікту, техніки вирішення конфліктів тощо.

Присутні погодилися, що належний рівень ділового спілкування з відвідувачами, уникнення конфліктів, мікроклімат в колективі – все це вкрай важливо для підтримання авторитету та підвищення довіри до судової влади.

Особливо гостро конфлікти відчуваються у час воєнного стану в країні, коли існує багато обмежень та зміна звичних умов життя та роботи. Саме тому дружні взаємини в колективі дуже цінні, оскільки вони впливають на результати роботи та створення позитивного іміджу суду в очах громадян.

В процесі діалогу учасники семінару прийшли до висновку, що важливо розуміти те, що конфлікти важливі та їх не варто боятися та ігнорувати, оскільки вони є показником «живого» спілкування та підтверджують факт небайдужості працівників  у наявності сприятливого мікроклімату в колективі та зацікавленні людьми у збереженні свого робочого місця. Саме ці фактори є основою створення ефективної команди.