Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відсьогодні суди зобов’язані реєструвати процесуальні документи, подані до суду в електронній формі та сканувати процесуальні документи, які надійшли до суду в паперовій формі.
Лист з роз’ясненням змін в судочинстві, що пов’язані із запуском Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, Державна судова адміністрація розіслала у територіальні управління, передає «Закон і Бізнес».
З урахуванням статті 253 Цивільного кодексу України підсистеми "Електронний кабінет", "Електронний суд" та підсистема відеоконференцзв’язку офіційно починають функціонувати з 5 жовтня 2021 року.
У зв’язку із введенням у дію ряду норм процесуальних кодексів змінюється порядок вчинення дій, пов'язаних з початком функціонування ЄСІТС, а саме:
- змінюється порядок та форма подачі процесуальних документів до суду;
- запроваджується обов’язок реєстрації в суді процесуальних документів, поданих до суду в електронній формі;
- передбачається механізм сканування процесуальних документів, які надійшли до суду в паперовій формі.
- розгляд справи, її формування та зберігання, як і раніше, здійснюватиметься в паперовій формі.
- запроваджується у судів можливість надсилання сторонам справи повідомлень чи процесуальних документів в електронній
формі.
- можливість ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді.
- можливість надсилання засобами ЄСІТС копій документів, поданих до суду однією стороною, іншій стороні по справі, якщо вона зареєстрована в ЄСІТС.
- змінюється порядок подачі до суду апеляційних та касаційних скарг в електронній формі.
- змінюється порядок проведення та фіксації судових засідань в режимі відеоконференції.
Джерело: Закон і Бізнес