Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом керівника апарату Коростенського міськрайонного суду Житомирської області
від 27 квітня 2021 року № 30/к
1. Здійснює прийом, реєстрацію, розподіл вхідної кореспонденції суду, перевіряє відповідність наявності додатків та вкладень до супровідних документів та наявність аркушів справ, матеріалів відповідно до опису, веде первинний облік справ, проваджень і матеріалів, які надійшли до суду, враховуючи накази керівника апарату по розподілу обов’язків між працівниками канцелярії.
2. Перед прийняттям у секретарів судового засідання судових справ до канцелярії, після розгляду по суті, здійснює перевірку щодо повноти відображення відомостей в обліково-статистичних картках в системі документообігу суду, проводить перевірку відповідності документів у судових справах, згідно з описом справи. Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів.
3. Забезпечує зберігання судових справ, проваджень, інших матеріалів, процесуальних документів, які передані до канцелярії суду, а також відповідає за нерозголошення інформації з обмеженим доступом; забезпечує зберігання номенклатурних справ суду.
4. Здійснює своєчасне звернення судових рішень до виконання відповідно до своїх функціональних обов’язків, контролює надходження від органів, що виконують судові рішення, повідомлень про їх виконання. Здійснює облік виконавчих документів відповідно до своїх функціональних обов’язків.
5. Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду справ відповідно до своїх функціональних обов’язків.
6. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ провадження у яких закінчено, а також іншу документацію, що стосується розгляду справ за минулі роки, відповідно до своїх функціональних обов’язків. 7. Забезпечує підготовку та надіслання судових справ та матеріалів із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій; ознайомлює суддів із результатами розгляду справ, які повернулись з вищих інстанцій, вносить відповідні відомості в КП «Д-3».
8. Проставляє ДНЗ, не пізніше наступного дня на рішеннях, ухвалах, постановах, вироках суду, які є остаточними; вносить відомості в КП «Д-3» щодо сплати судового збору, проводить відповідну перевірку та реплікацію.
9. Здійснює прийом громадян канцелярією суду, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду; засвідчує копії судових рішень, документів у судових справах, кримінальних провадженнях, які передані до канцелярії суду після їх розгляду, відповідно до своїх функціональних обов’язків.
10. Вносить достовірні відомості до автоматизованої системи документообігу суду відповідно до визначених прав та функціональних обов’язків, згідно з Положенням про автоматизовану систему документообігу суду.
11. Виконує доручення голови суду, керівника апарату та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду, а також виконує інші обов’язки, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок, які входять до компетенції секретаря суду.
Посадовий оклад – 4394 грн.;
Надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови КМУ “Питання оплати праці працівників державних органів” від 18.01.2017р. №15 (зі змінами);
Надбавки та доплати відповідно до статей 50, 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 №889-VIII
Безстроково.
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.
1. Заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад держаної служби, до якої подається резюме.
2. Резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад держаної служби, в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільною володіння державною мовою; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах.
3. Заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. На документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.
Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі.
Інформація подається через Єдиний портал вакансій державної служби за адресою: https://www.career.gov.ua Строк подання інформації: до 07 травня 2021 року до 15 год.00 хв.
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики).
Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) 12 травня 2021 року, 10 год. 00 хв. м. Коростень, вул. Сосновського, 38 (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів).
м. Коростень, вул. Сосновського, 38 (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів).
Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) м. Коростень, вул. Сосновського, 38 (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів).
Консультант суду (по роботі з персоналом) Коростенського міськрайонного суду Житомирської області Рижук Світлана Володимирівна
Тел.: (04142) 3-00-11
Email: KadryKor@krm.zt.court.gov.ua
1. Освіта Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра, за спеціальністю “Право”, “Правознавство”
2. Досвід роботи Не потребує
3. Володіння державною мовою: вільне володіння державною мовою.
1. Якісне виконання поставлених завдань - чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;
- комплексний підхід до виконання завдань,
виявлення ризиків; - розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення.
2. Командна робота та взаємодія - розуміння ваги свого внеску у загальний результат;
- орієнтація на командний результат;
- готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;
- відкритість в обміні інформацією.
3. Цифрова грамотність - вміння використовувати комп’ютерні пристрої, спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків.
1. Знання законодавства Знання: - Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства.
2. Знання законодавства у сфері - Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затверджена наказом ДСА України від 20.08.2019 № 814 (зі змінами, наказ ДСА України від 24.12.2019 № 1196);
- Положення про автоматизовану систему документообігу суду затверджене рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (зі змінами);
- Засади використання автоматизованої системи документообігу Коростенського міськрайонного суду Житомирської області, затверджені протоколом зборів суддів від 16.10.2020 № 7;
- Правила поведінки працівника суду, затверджені рішенням Ради суддів України від 06.02.2009 № 33 (зі змінами)