Коростенським міськрайонним судом Житомирської області на офіційному сайті було проведено анонімне опитування відвідувачів суду.
14 питань, представлених в ньому, були розроблені з метою оцінювання роботи суду та підвищення якості надання судових послуг та рівня громадської довіри до суду.
Потрібно зазначити, що протягом кількох років громадяни охоче беруть участь у подібних формах оцінювання діяльності судової системи, що, своєю чергою, визначає потрібний напрямок в її роботі.
Отже, метою звернення до суду 83,3% відвідувачів є бажання подати документи. 16,7% звертались для отримання інформації про розгляд справи.
66,7% у суді представляли особисто себе, тобто являлись позивачами, відповідачами, третіми особами, або заявниками/свідками чи потерпілими.
33,3% представляли інтереси інших осіб.
Після проведення в приміщенні суду капітального ремонту нам було цікаво дізнатися, чи змогли ми забезпечити відвідувачам зручність та комфортні умови під час перебування ними в суді.
100% відсотків опитуваних оцінили умови в приміщенні суду на оцінку «Добре».
Під час звернення до канцелярії суду 83,3% респондентів отримали всю інформацію, яка була метою їх звернення. Водночас 16,7% з них зазначили, що звернення доставило їм такі труднощі як довге очікування, помилкова інформація тощо).
Під час звернення в телефонному режимі 50% опитуваних отримали всю потрібну інформацію, 33,3% зазначили, що інформація не була повною, 16,7% зауважили, що не змогли зателефонувати через зайнятість телефонної лінії або через її несправність.
Відвідувачі порівну оцінили наповненість інформацією стендів, які розміщені в приміщенні суду: 50% - відмінно, 50% - добре.
66,7% респондентів надали оцінку «Відмінно» інформації, яка оприлюднюється на офіційному сайті суду, та 33,3% оцінили її на оцінку «Добре».
Оцінки інформації на сторінці суду на Facebook розподілились наступним чином: 50% - «Відмінно», 33,3% -«Добре», 16,7% - «Задовільно».
100% опитуваних вказали на своєчасне отримання копії судового рішення при зверненні до суду.
Також, 100% опитуваних задоволені роботою архівного відділу суду.
100 % учасників судового розгляду зазначили, що були вчасно проінформовані секретарем судового засідання про час та місце розгляду справи.
83,3% респондентів вказали, що задоволені професіоналізмом та відповідальним виконанням працівниками апарату суду своїх посадових обов»язків. 16,7% мають зауваження до роботи працівників.
66,7% громадян вважають, що при розгляді справи судді проявляють однакове ставлення до громадян, не зважаючи на їх різний соціальний стан, вік, стать та рівень освіти кожного. 33,3% вказали на упереджене ставлення до них.
Якість організації роботи суду відвідувачі оцінили наступним чином:
33,3% вказали на відмінну роботу суду, 50,0% поставили оцінку «Добре», 16,7 % - «Задовільно».
Підсумовувавши результати опитування приємно було дізнатися, що відвідувачі залишились задоволеними умовами перебування та доступністю до приміщення суду, встановленим графіком роботи канцелярії та можливістю отримати необхідну та повну інформацію, яка розміщена на інформаційних стендах, сторінці суду в мережі Інтернет та на офіційному сайті Судової влади України.
Керівництвом суду будуть опрацьовані всі зауваження та пропозиції громадян, висловлені під час опитування, оскільки першочерговою задачею всіх працівників є зміцнення авторитету, незалежності та ефективності судової влади задля підвищення суспільної довіри до суду.
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області висловлює подяку відвідувачам, які взяли участь в анонімному опитувані, цінує їх думку, врахує та усуне всі проблемні моменти у роботі суду.
Прессекретар суду