Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ДСА повідомила про можливість здійснення ведення, перегляду, друку та завантаження протоколу (журналу) судового засідання, а також його збереження на сервері.
Для покращення роботи системи відеоконференцзв’язку при проведенні судових засідань у дистанційному режимі державним підприємством "Центр судових сервісів" 28 грудня 2020 року випущено нову версію її програмного забезпечення, яка зокрема дозволяє:
• одночасне виведення на трибуну до 30 учасників відеоконференції;
• проведення нарад з одночасним підключенням до 80 учасників;
• запис судового засідання та його збереження на сервері;
• можливість здійснення ведення, перегляду, друку та завантаження протоколу (журналу) судового засідання, а також його збереження на сервері;
• можливість здійснення перегляду судом, як організатором відеоконференцій всіх проведених конференцій;
• можливість запрошення до конференції групи осіб;
• можливість формування графіку проведення засідань;
• можливість здійснення онлайн дзвінка до служби підтримки користувачів, а також надсилання повідомлень на спеціально створені вебчати в Telegram, Viber та Facebook Messenger.
Нагадаємо, що на виконання вимог процесуального законодавства в частині можливості забезпечення дистанційної участі сторін у судових засіданнях розроблено та затверджено Порядок роботи з технічними засобами відеоконференцзв’язку під час судового засідання в адміністративному, цивільному та господарському процесах за участі сторін поза межами приміщення суду (наказ ДСА України від 23.04.2020 № 196).
У цілому з квітня 2020 року державним підприємством "Центр судових сервісів" із метою удосконалення системи відеоконференцзв’язку реалізовано такі функціонали, що забезпечують можливість:
• авторизації користувачів за кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП), у тому числі за допомогою сервісу MobileID;
• зображення ключа в списку учасників та у заголовку вікна зображення такого учасника;
• вибору роздільної здатності камери, що дає змогу уникнути використання віртуальних камер для залів судових засідань (також це дозволяє збільшити кількість користувачів у відеоконференції);
• за необхідності скасувати запрошення на трибуну учасників відеоконференції (сервіс реалізований для організатора цієї відеоконференції);
• відображення мікрофона біля реквізитів учасника відеоконференції, запрошеного на трибуну;
• обміну файлами між усіма учасниками судового процесу під час проведення відеоконференцзв’язку та оптимізовано алгоритм пошуку учасників процесу;
• оповіщення про додавання або видалення файлів під час проведення відеоконференції, про запрошення учасника судового процесу до відеоконференції або на трибуну (оповіщення надходять за допомогою спливаючого системного вікна та звукового супроводження);
• додавання та/або видалення працівником апарату суду всіх учасників судового процесу за допомогою однієї кнопки;
• виклику працівником апарату суду всіх учасників судового процесу на трибуну та/або їх зняття за допомогою однієї кнопки;
• відкріпляти учасником судового процесу свій кваліфікований електронний підпис.
• автоматичного виведення організатором відеоконференції на трибуну всіх учасників судового засідання;
• автоматичного підтвердження на запрошення до відеоконференції (функцію реалізовано для слідчих ізоляторів та установ виконання покарань);
• автоматичного збереження доданих під час відеоконференції файлів у новій вкладці;
• додано нову роль "Адміністратор організації", що дозволяє переглядати в службовому кабінеті всі відеоконференції, які проводилися в цій організації;
• внесення змін у профіль користувача;
• додано новий блок "Вийшли з конференції" (цей блок необхідний у разі, самостійно виходу з конференції учасника судового процесу).
Також, службою підтримки Державного підприємства "Центр судових сервісів" на офіційних вебсайтах ДСА України та територіальних управлінь ДСА України в розділі "Контакти" розміщено кнопку "Запис на відеоприйом" для проведення керівництвом цих органів прийому громадян у дистанційному режимі.
Оптимізовано відображення учасників судового процесу (в першу чергу тепер відображаються ті учасники, які авторизувалися за допомогою кваліфікованого електронного підпису) та опису організатора відеоконференції.
На вебсайті системи відеоконференцзв’язку для зручності її користувачів та з метою оперативного пошуку необхідних інструкцій щодо порядку користування нею або номеру телефону служби технічної підтримки, або перевірки налаштування обладнання додано нові іконки.
Загалом з початку запровадження системи відеоконференцзв’язку зареєстровано більше 20 тис. користувачів та проведено більше 60 тис. судових засідань у режимі відеоконференції.