Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Коростенський міськрайонний суд ЗАТВЕРДЖУЮ
Житомирської області Голова Коростенського
міськрайонного суду
Н О М Е Н К Л А Т У Р А С П Р А В Житомирської області
_________ В.П. Коренюк
на 2017 рік «___ »___________ 20___ року
Індекс справи |
Заголовок справи (тому, частини) |
Кількість справ (томів,частин) |
Строк зберігання справи (тому, частини і номери статтей з переліком) |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||||||||||||||||||||||||||
01- Організаційна робота суду
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
01-01 |
Річні плани роботи суду і документи про їх виконання |
|
5 ст. 157 б |
|
||||||||||||||||||||||||||||
01-02 |
Протоколи зборів (нарад) суддів |
|
ДНМП ст.15 |
ПТД 2012
|
||||||||||||||||||||||||||||
01-03 |
Протоколи зборів( нарад) працівників апарату суду |
|
ДНМП ст.15 |
ПТД 2012
|
||||||||||||||||||||||||||||
01-04 |
Документи по узагальненню судової практики та роботи суду |
|
5 р. ЕК |
Протокол засідання ЕК №3 від 11.11.13 |
||||||||||||||||||||||||||||
01-05 |
Документи ( акти, доповідні записки, довідки та інші документи щодо вивчення організаційного забезпе-чення діяльності суду( апарату суду ) |
|
1 р. ( 1) ст.116 |
ПТД 2012 (1) після наступної перевірки |
||||||||||||||||||||||||||||
01-06 |
Відомості про документообіг суду |
|
5 р. ст. 115 |
ПТД 2012
|
||||||||||||||||||||||||||||
01-07 |
Листування з відділом ведення Державного реєстру виборців Коростенської РДА та міської ради
|
|
3 р ст. 24 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
01-08 |
Листування щодо судового збору , відповідно до Закону України «Про судовий збір» .
|
|
3 р ст.24 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
01-09 |
Зведена номенклатура справ |
|
5 р.(1) ст.112 а |
ПТД 2012 (1) Після заміни новими та за умови складення зведених описів справ
|
||||||||||||||||||||||||||||
01-10 |
Виробничо-технічний паспорт Коростенського міськрайонного суду Житомирської області
|
|
Пост. ст. 1624 а |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
01-11 |
Журнал реєстрації матеріалів, поданих для оприлюднення на веб-сайті
|
|
3 р. ст. 122
|
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
01-12 |
Документи (акти, постанови, рішення, довідки, доповідні та пояснювальні записки, висновки, листи) службових розслідувань |
|
5 р.1 ст.80
|
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
02- Організація діловодства суду
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
02-01 |
Листування з Територіальним управлінням Державної судової адміністрації в Житомирській області з питань організації роботи суду
|
|
3 р. ст. 24 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-02 |
Листування з апеляційним судом, апеляційним адміністративним судом Житомирської області з питань організації роботи суду
|
|
3 р. ст. 24 |
ПТД 2012
|
||||||||||||||||||||||||||||
02-03 |
Документи по узагальненню судової практики апеляційного суду та Верховного Суду України (роз»яснення,постанови, узагальнення)
|
|
5 р. ЕК |
Протокол засідання ЕК №3 від 11.11.13 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-04 |
Копії окремих ухвал суду і документи по їх виконанню |
|
3 р.(1) ст.89 |
ПТД 2012 (1) після прийняття рішення |
||||||||||||||||||||||||||||
02-05 |
Копії судових рішень Верховного Суду України, Вищого спеціалізованого суду України з розгляду кримінальних та цивільних справ, апеляційного суду стосовно перегляду судових рішень, постановлених місцевим судом ( том 1 – у кримінальних справах, том – 2 у цивільних справах, том 3 – у справах про адміністративні правопорушення, том 4 – у адміністративних справах) |
|
5 р. ЕК |
Протокол засідання ЕК №3 від 11.11.13 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-06 |
Документи, які залишені без руху, відмова в прийнятті позовної заяви та повернення заяви ( до вирішення суддею питання про відкриття провадження ) в судових справах |
|
1 р. ЕК |
Протокол засідання ЕК №3 від 11.11.13 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-07 |
Справи про розшук по кримінальним та цивільним справам |
|
1 р. ЕК |
Протокол засідання ЕК №3 від 11.11.13 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-08 |
Опис судових справ переданих до архіву суду |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
а) постійного зберігання |
|
Постійно ст.137 а |
ПТД 2012
|
|||||||||||||||||||||||||||||
б) тривалого ( понад 10 років) зберігання та з особового складу |
|
3 р (1) ст.137 б |
ПТД 2012 (1) Після знищення справ |
|||||||||||||||||||||||||||||
02-09 |
Копії постанов про відмову в порушенні кримінальної справи, про повернення справи прокурору, про направлення справи за підсудністю, про закриття справи, про повернення справи на додаткове розслідування |
|
3 р. ст.13 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-10 |
Списки судових справ призначених до розгляду в суді |
|
1 р. ст. 101 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-11 |
Листування з державними органами, підприємствами, установами та організаціями з організаційних питань |
|
3 р. ст.24 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-12 |
Обліково – інформаційні( обліково – статистичні) картки на судові справи, алфавітні покажчики до них |
|
постійно ст.80 |
ПССіД 2010 зберігаються в архіві суду |
||||||||||||||||||||||||||||
02-13 |
Картки обліку сум збитків по кримінальним справам |
|
2 р. ЕК |
Протокол засідання ЕК №3 від 11.11.13
|
||||||||||||||||||||||||||||
02-14 |
Картки на особу по кримінальним провадженням
|
|
5 р. ст. 82 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-15 |
Реєстри на відправлену кореспонденцію( проста, рекомен-дована, кур`єрська, внутрішньої передачі)
|
|
1 р. ст. 128 |
ПТД 2012
|
||||||||||||||||||||||||||||
02-16 |
Реєстраційні журнали , електронні бази даних та журнали обліку та видань з грифом «Для службового користування» (заяв, доповідних, пояснювальних записок, листування, тощо) вхідних документів
|
|
3 р. ст. 122 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-17 |
Реєстраційні журнали , електронні бази даних та журнали обліку та видань з грифом «Для службового користування» (заяв, доповідних, пояснювальних записок, листування, тощо) вихідних документів
|
|
3 р. ст.122 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-18 |
Журнали розгляду судових справ та матеріалів суддею |
|
5 р. ст. 87 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-19 |
Журнал друку реєстрів передачі (справи) |
|
3 р. ст. 93 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-20 |
Документи про повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету (судовий збір)
|
|
5 р. ст. 197 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-21 |
Журнал обліку речових доказів |
|
5 р. ст.88 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-22 |
Журнал обліку скарг на рішення, дії та бездіяльність державних виконавців чи іншої посадової особи державної виконавчої служби
|
|
постійно ст. 86 |
ПССіД 2010 *зберігаються в архіві суду |
||||||||||||||||||||||||||||
02-23 |
Журнал обліку судових доручень інших судів
|
|
3 р. ст. 97 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-24 |
Журнал обліку апеляційних скарг в кримінальних справах
|
|
3 р. ст. 95 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-25 |
Журнал обліку апеляційних скарг у цивільних чи адміністративних справах |
|
3 р. ст. 98 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-26 |
Журнал обліку осіб, яких передано на поруки колективу підприємств, установ, організацій
|
|
5 р. ст. 89 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-27 |
Журнал видачі справ для ознайомлення
|
|
3 р. ст. 91 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-28 |
Журнал обліку заяв про забезпечення позову, доказів у цивільних справах |
|
5 р. ст. 83
|
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-29 |
Журнал обліку подань, заяв і клопотань у порядку виконання судових рішень у цивільних справах
|
|
5 р. ст. 84 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-30 |
Журнал обліку апеляційних скарг, протестів у справах про адміністративне правопорушення
|
|
3 р ст.96 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-31 |
Журнал обліку видачі копій фонограм учасникам судового засідання
|
|
3 р ст. 100 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-32 |
Документи ( доручення про вручення документів, доручення про виконання окремих процесуальних дій, повідомлення про день судового розгляду, клопотання про виконання рішення суду) пов»язані з виконанням міжнародних договорів
|
|
5 р. ЕК |
Протокол засідання ЕК №3 від 11.11.13
|
||||||||||||||||||||||||||||
02-33 |
Журнал обліку матеріалів, пов»язаних з виконанням міжнародних договорів |
|
5 р ЕК |
Протокол засідання ЕК №3 від 11.11.13 |
||||||||||||||||||||||||||||
02-34 |
Журнали обліку судового збору |
|
3 р.2 ст. 352 |
ПТД 2012 (2) Документи, які містять інформацію про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу,-5р. |
||||||||||||||||||||||||||||
02-35 |
Журнал обліку відбитків печаток і штампів суду |
|
Постійно ст. 1033 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
03 - Робота зі зверненнями громадян
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
03-01 |
Реєстраційні журнали, картки прийому громадян керівництвом суду |
|
3 р. ст. 125 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
03-02 |
Довідки про роботу суду з розгляду звернень громадян, доповідні записки та узагальнення за результатами вивчення цієї роботи
|
|
Постійно ст. 83 а |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
03-03 |
Журнал реєстрації пропозицій, заяв та скарг громадян |
|
5 р. ст. 124
|
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
03-04 |
Правила, положення, регламенти, інструкції, матедичні вказівки та рекомендації щодо звернення громадян |
|
ДЗН ст.20 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
03-05 |
Журнал особистого прийому громадян керівництвом суду |
|
3 р. ст. 125
|
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
04- Cудова статистика
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
04-01 |
Звіти щодо стану здійснення судочинства (річні) |
|
Постійно ст. 302 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
04-02 |
Правила, положення, інструкції та методичні вказівки, рекомендації з питань обліково – статистичної роботи |
|
ДЗН ст.20 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
04-03 |
Звіти щодо здійснення судочинства (піврічні) |
|
5 р.1 ст. 302-в |
ПТД 2012 1за відсутності річних – пост. |
||||||||||||||||||||||||||||
05- Архівна справа
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
05-01 |
Паспорти архіву |
|
3 р.1 ст. 131 |
ПТД 2012 1Після заміни новим |
||||||||||||||||||||||||||||
05-02 |
Заяви, запити громадян і організацій про надання архівних довідок, копій, витягів з документів та документи (архівні довідки, копії, витяги, листи-відмови) з їх виконання |
|
5 р. ст.132 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
05-03 |
Журнал реєстрації видачі документів з архіву |
|
1 р.1 ст. 140 |
- - 1 ПТД 2012 (1 )Після закінчення журналу та повернення документів до архіву |
||||||||||||||||||||||||||||
05-04 |
Журнал видачі судових справ з архіву працівникам суду |
|
3 р. ст.91 |
ПССіД 2010
|
||||||||||||||||||||||||||||
05-05 |
Протоколи засідань експертної комісії
|
|
Постійно ст. 14 а |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
05-06 |
Журнал надходження та вибуття документів з архіву |
|
ДЛО ст. 139 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06 - Кадрове діловодство
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
06-01 |
Листування з Територіальним управлінням Державної судової адміністрації про прийняття, розподіл, переміщення та облік кадрів |
|
5 р , ЕПК ст. 520 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-02 |
Накази голови суду з основної діяльності
|
|
Постійно ст. 16 а |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-03 |
Накази голови суду з кадрових питань (про прийняття на роботу, переведення, звільнення, встановлення надбавок, заохочення тощо) |
|
75 р. ст.16 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-04 |
Накази голови суду про надання відпусток
|
|
5 р . ст.16 б (2) |
ПТД 2012 (2) надання щорічних оплачуваних відпусток |
||||||||||||||||||||||||||||
06-05 |
Накази голови суду з адміністративно-господарських питань
|
|
5 р. ст. 16 в |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
07-06 |
Накази керівника апарату суду з основної діяльності
|
|
Постійно ст. 16 а |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-07 |
Накази керівника апарату суду з кадрових питань (про прийняття на роботу, переведення, звільнення, присвоєння рангів, встановлення надбавок, заохочення , зарахування до кадрового резерву, стажування, дисциплінарні стягнення тощо) |
|
75 р. ст. 16 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-08 |
Накази керівника апарату суду про надання відпусток
|
|
5 р . ст.16 б (2) |
ПТД 2012 (2) надання щорічних оплачуваних відпусток |
||||||||||||||||||||||||||||
06-09 |
Накази керівника апарату суду з адміністративно-господарських питань
|
|
5 р. ст. 16 в |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-10 |
Журнал реєстрації наказів голови суду з основної діяльності |
|
Постійно, ст. 121 а |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-11 |
Журнал реєстрації наказів голови суду з кадрових питань |
|
75 р. ст. 121 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-12 |
Журнал реєстрації наказів голови суду про надання відпусток |
|
5 р. ст. 121 б (2) |
ПТД 2012 (2) надання щорічних оплачуваних відпусток |
||||||||||||||||||||||||||||
06-13 |
Журнал реєстрації наказів голови суду з адміністративно-господарських питань |
|
5 р. ст.121 в |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-14 |
Журнал реєстрації наказів керівника апарату суду з основної діяльності |
|
Постійно ст. 121 а |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-15 |
Журнал реєстрації наказів керівника апарату суду з кадрових питань |
|
75 р. ст. 121 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-16 |
Журнал реєстрації наказів керівника апарату суду про надання відпусток
|
|
5 р. ст. 121 б ( 2) |
ПТД 2012 (2) надання щорічних оплачуваних відпусток
|
||||||||||||||||||||||||||||
06-17 |
Журнал реєстрації наказів керівника апарату суду з адміністративно-господарських питань |
|
5 р. ст.121 в |
ПТД 2012
|
||||||||||||||||||||||||||||
06-18 |
Аналітичні довідки про роботу з кадрами
|
|
5 р. ЕПК ст.77
|
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-19 |
Структура та штатні розписи суду, перелік змін до них |
|
Постійно ст. 33а, 37 а |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-20 |
Правила внутрішнього трудового розпорядку
|
|
1 р( 1) ст.397 |
ПТД 2012 1) Після заміни новими |
||||||||||||||||||||||||||||
06-21 |
Списки кадрового резерву для державної служби апарату суду та документи щодо їх формування |
|
5 р. ст. 525 е |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-22 |
Документи по заміщення вакантних посад ( протоколи засідань конкурсної комісії, обрання на посаду, проведення спецперевірок) |
|
75 р. (1,2) ст.506 |
ПТД 2012 1-зберігаються у складі особових справ 2- осіб, що не пройшли за конкурсом – 3 р.
|
||||||||||||||||||||||||||||
06-23 |
Документи (листки з обліку кадрів, анкети, автобіографії, заяви) осіб, не прийнятих на роботу |
|
1 р. ст.500 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-24 |
Оригінали особистих документів офіційного походження (трудові книжки)
|
- |
До запитання, не затребувані – не менше 50 р. cт.508 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-25 |
Посвідчення про відрядження |
|
5 р. ст.514 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-26 |
Журнал обліку видачі посвідчень про відрядження |
|
5 р.1 ст. 533 |
ПТД 2012 1Після закінчення журналу |
||||||||||||||||||||||||||||
06-27 |
Журнал обліку видачі трудових книжок і вкладок до них |
|
50 р. ст.530 а |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-28 |
Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них
|
|
50 р. ст.530 а |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-29 |
Журнал обліку особових справ працівників апарату суду
|
|
75 р. ст. 528
|
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-30 |
Книга обліку руху особових справ суддів |
|
75 р. ст. 528 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-31 |
Книга обліку видачі довідок про стаж, місце роботи, заробітну плату та інші |
|
3 р. ст.535
|
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-32 |
Копії довідок виданих працівникам про стаж, місце роботи, заробітну плату тощо |
|
3 р . ст.517 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-33 |
Книга реєстрації посвідчень про відрядження |
|
5 р. (1) ст.532б,533 |
ПТД 2012 (1) Після закінчення журналу |
||||||||||||||||||||||||||||
06-34 |
Графіки надання відпусток
|
|
1 р. ст. 515
|
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-35 |
Заяви працівників апарату суду про надання щорічних відпусток, відпусток без збереження заробітної плати та інших відпусток |
|
1 р. ст. 515 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-36 |
Заяви суддів про надання щорічних відпусток, відпусток без збереження заробітної плати та інших відпусток
|
|
1 р. ст. 515 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-37 |
Документи проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов»язків і завдань
|
|
75 р. ст.16 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-38 |
Документи щодо обліку робочого часу суддів та працівників суду
|
|
3 р. ст.402 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-39 |
Документи (характеристики, відомості, повідомлення, акти, доповідні записки, довідки, листи) про трудову дисципліну |
|
3 р. ст. 403 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-40 |
Документи (доповіді, огляди, звіти, довідки) про стан та перевірку роботи з кадрами |
|
Постійно ст. 489 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-41 |
Особові справи (заяви, анкети, автобіографії, копії і витяги з наказів про прийняття, переміщення, звільнення, оголошення подяк, копії особистих документів, декларації держслужбовців, характеристики, листки з обліку кадрів)1: |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
а) керівників суду |
|
Постійно ст.493 а |
ПТД 2012 |
|||||||||||||||||||||||||||||
в) працівників суду |
|
75 р (2) ст.493 в |
ПТД 2012 2- після звільнення |
|||||||||||||||||||||||||||||
06-42 |
Документи (плани, довідки, картки, списки, графіки, листи) про проходження щорічного – профілактичного медичного огляду державних службовців |
|
3 р. ст. 707 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-43 |
Документи щодо проведення службових перевірок та розслідувань |
|
5 р. (1) ст.80 |
ПТД 2012 (1) після винесення Рішення
|
||||||||||||||||||||||||||||
06-44 |
Номенклатура ( кадрова) |
|
3 р.(2) ст.112 в |
ПТД 2012 (2) Після заміни новими та за умови передавання справ до архівного підрозщділу організації |
||||||||||||||||||||||||||||
06-45 |
Посадові інструкції працівників суду |
|
5 р. ( 1) ст.43 |
ПТД 2012 (1) Після заміни новими
|
||||||||||||||||||||||||||||
06-46 |
Журнал видачі посвідчень працівникам апарату суду
|
|
3 р ст.1035 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-47 |
Журнал обліку отримання бланків посвідчень, які видаються працівникам апарату суду |
|
3 р ст.1035 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-48 |
Документи про видачу посвідчень ( карт-ки обліку виданих посвідчень) працівникам апарату суду |
|
1 р ст. 1022 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-49 |
Екзаменаційні білети, питання до іспитів на заміщення вакантних посад в апараті суду
|
|
1 р. ст.550 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-50 |
Документи (характеристики, атестаційні анкети, висновки, графіки, списки членів комісії, відомості тощо) про проведення атестацій |
|
75 р.1,2 ст.637 |
ПТД 2012 1- зберігаються в особових справах 2-ті, що не увійшли до особових справ- 5 р. |
||||||||||||||||||||||||||||
06-51 |
Розпорядження керівника апарату суду |
|
Постійно ст.16 а( 1) |
ПТД 2012 (1) надіслані до відома- доки не мине потреба |
||||||||||||||||||||||||||||
06-52 |
Документи про стан та перевірку роботи з кадрами (матеріали спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов»язаних із виконанням функцій держави)
|
|
Пост. ст. 489 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-53 |
Документи (заяви, довідки, листи) про надання матеріальної допомоги працівникам |
|
3 р. ст. 1245 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-54 |
Розпорядження голови суду |
|
Постійно ст. 16 а (1) |
ПТД 2012 (1)-надіслані до відома –доки не мине потреба |
||||||||||||||||||||||||||||
06-55 |
Документи до наказів з кадрових питань (особового складу), що не увійшли до складу особових справ (подання суддів)
|
|
3 р. ст. 491 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
06-56 |
Накази голови суду про відрядження; |
|
75 р.(2) ст. 16 б |
(2)-про короткострокові відрядження в межах України та за кордон |
||||||||||||||||||||||||||||
06-57 |
Накази керівника апарату про відрядження |
|
75 р.(2) ст. 16 б |
(2)-про короткострокові відрядження в межах України та за кордон |
||||||||||||||||||||||||||||
06-58 |
Журнал реєстрації наказів голови суду про відрядження |
|
5 р. ст. 532 б |
|
||||||||||||||||||||||||||||
06-59 |
Журнал реєстрації наказів керівника апарату про відрядження |
|
5 р. ст. 532 б |
|
||||||||||||||||||||||||||||
06-60 |
Листування про облік і відстрочку від призову військовозобов`язаних, списки військовозобов`язаних і призовників |
|
1 р.1 ст. 668, 669 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
06-61 |
Журнал обліку передачі бланків спеціального військового обліку, військових квитків та особових карток |
|
3р. ст. 127-а |
|
||||||||||||||||||||||||||||
06-62 |
Журнал обліку бланків спеціального військового обліку |
|
3р. ст. 127-а |
|
||||||||||||||||||||||||||||
07- Охорона праці |
||||||||||||||||||||||||||||||||
07-01 |
Правила, положення ,інструкції, методичні вказівки та рекомендації з охорони праці |
|
ДЗН ст. 20 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
07-02 |
Документи( програми, списки, звіти, листи) про проходження працівниками суду стажування з техніки безпеки |
|
3 р ст.438 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
08- Служба судових розпорядників
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
08-01 |
Журнал обліку інформації щодо забезпечення проведення судових засідань, виконання розпоряджень суддів та керівників суду
|
|
5 р. ст.87 |
ПССіД 2010
|
||||||||||||||||||||||||||||
08-02 |
Журнал обліку протоколів про адміністративні правопорушення |
|
3 р. ст.14
|
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
08-03 |
Журнал видачі та приймання радіостанцій конвойній службі для розгляду кримінальних справ (проваджень)
|
|
3 р ст.92 |
ПССіД 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||
08-04 |
Правила, положення, інструкції, регламенти, методичні вказівки та рекомендації служби судових розпорядників
|
|
ДЗН ст.20 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
08-05 |
Документи про організацію охорони приміщення суду |
|
5 р ст.1147 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
09- Документи бухгалтерського обліку
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
09-01 |
Договори, угоди (аудиторські, господарські, операційні тощо) |
|
3 р.1,2 ст.330 |
ПТД 2012 Після закінчення строку дії договору, угоди |
||||||||||||||||||||||||||||
09-02 |
Документи (протоколи засідань інвентаризаційних комісій, акти інвентаризації, інвентаризаційні описи, порівняльні відомості) про інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, грошових коштів, матеріальних цінностей тощо |
|
3 р.(1) ст. 345
|
ПТД 2012 (1) за умови завершення перевірки |
||||||||||||||||||||||||||||
09-03 |
Журнал обліку основних засобів та матеріальних цінностей |
|
3 р.(1) ст. 345 |
ПТД 2012 (1) за умови завершення перевірки
|
||||||||||||||||||||||||||||
09-04 |
Бухгалтерські звіти та пояснювальні записки до них ( квартальні) |
|
3 р.(2) ст. 311 в |
ПТД 2012 (2) за відсутності річних постійно |
||||||||||||||||||||||||||||
09-05 |
Листування щодо бухгалтерського обліку та звітності |
|
3 р. ст. 347 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
09-06 |
Документи по списанню основних засобів та матеріальних цінностей( акти, протоколи засідань комісії, роздаточні відомості тощо ) |
|
3 р.(1) ст.336 |
ПТД 2012 (1) за умови завершення перевірки |
||||||||||||||||||||||||||||
09-07 |
Документи із забезпечення відозв`язку (в режимі відео конференції) з іншими судами |
|
5 р ст. 18-б |
|
||||||||||||||||||||||||||||
10 – Інформаційні технології |
||||||||||||||||||||||||||||||||
10-01 |
Листування щодо інформаційних технологій
|
|
3 р ст.24 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
10-02 |
Документи щодо направлення судових рішень до ЄДРСР
|
|
1 р ЕК |
Протокол засідання ЕК №3 від 11.11.13 |
||||||||||||||||||||||||||||
11- Соціальне страхування |
||||||||||||||||||||||||||||||||
11-01 |
Протоколи засідань комісій (уповноваженого) з соціального страхування |
|
5 р. ст.711 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
11-02 |
Листування про соціальне страхування |
|
3 р ст.694 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
11-03 |
Правила, положення, інструкції, регламенти, методичні вказівки та рекомендації з соціального страхування
|
|
ДЗН ст. 20 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
12. Публічна інформація
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
12-01 |
Листування про надання запитів на публічну інформацію |
|
5 р. ст.85 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
12-02 |
Журнал реєстрації матеріалів публічної інформації |
|
5 р. ст. 124 |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
12-03 |
Правила, положення, інструкції, регламенти, методичні вказівки та рекомендації з публічної інформації |
|
ДЗН ст. 20 б |
ПТД 2012 |
||||||||||||||||||||||||||||
Керівник апарату Коростенського міськрайонного суду _____________ І.І. Слововець СХВАЛЕНО ПОГОДЖЕНО Протокол засідання ЕК Коростенського Протокол ЕПК (ЕК) архівного відділу міськрайонного суду Коростенського міськвиконкому Від__________ року № ____ Від _____________№ ____
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Підсумковий запис про категорії та кількість справ, заведених у 2017 році в Коростенському міськрайонному суді Житомирської області
Керівник апарату Коростенського міськрайонного суду Житомирської області _______________ Слововець І.І.
Підсумкові відомості передано в архів
Архіваріус Коростенського міськрайонного суду _________________ Чиркіна Л.О.
«___»______________2016 р.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||